Septintas skyrius. Vairuotojo sėdėsena. Vairavimo technologija

Žmogus sukelia daugiau problemų, nei motociklas gali pakelti

Jei motociklas galėtų kalbėti, jis paprašytų vairuotojo niekada ant jo nesėsti. Kaip nepatyręs keleivis sukelia problemų vairuotojui, stengdamasis, pavyzdžiui, padėti palenkti motociklą posūkyje, taip ir pats vairuotojas sukelia problemų motociklui.

Vairavimo technologija

Pastebėjimas – dauguma pradedančių lenktyninkų stengiasi kabintis ir vairuoti vienu metu. Tai grubi klaida, kuri sukelia motociklo šokinėjimą įeinant į posūkį. Viena iš svarbiausių priežasčių, dėl kurių kabinimasis taip gerai veikia, yra ta, kad kūnas yra žemoje ir stabilioje padėtyje įeinant į posūkį.

Teisingas metodas:
užsiimkite poziciją prieš pradėdami vairuoti, paprastai prieš numetant gazą ar stabdant
pasiruoškite stabdymui, bet pasistenkite įsitaisyti patogiau, kad nereiktų keisti padėties iki posūkio galo.
įsitvirtinkite ant motociklo prispausdami išorinį batą ar visą koją prie rėmo. Galima taip pat prispausti kelią prie bako ar uždėti ranką ant bako. Galima naudoti viską kartu.
pradėkite vairuoti. Jūs posūkyje!

Stabilumas

S pavidalo posūkiuose, kai posūkiai seka vienas po kito, grubia klaida yra vairavimas perkeliant kūną iš vienos motociklo pusės į kitą. Tokiu atveju motociklo šokinėjimo išvengti praktiškai neįmanoma. Jei jūs dar bandote vairuoti, tuo pačiu naudodami vairą kaip atramą kūno perkėlimui, jūs pridedate problemų savo motociklui.

Vairavimas kabėjimo ir kūno perkėlimo metu verčia suveikti jūsų SIPus ir blogai veikia motociklą. Sekančiuose 4iuose skyriuose aš pabandysiu paaiškinti jums, kaip minimaliomis pastangomis valdyti motociklą.

Nesėdėkite sėdynėje kaip maišas, geriau padėkite pakabai. Naudokite kojas kaip papildomus amortizatorius

Dž. G.